شیمی آنلاین

ساخت وبلاگ

این اسید به دلیل داشتن خواص اسیدی و مزه ترشی که دارد در بسیاری از مواد غذایی خصوصا نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد . از کاربری های مهم آن در تولید مواد غذایی استفاده به عنوان بافر یا نگهدارنده pH است . 

 

انواع اسید سیتریک

به گزارش مبتکران شیمی دو نوع اسید سیتریک وجود دارد : خشک و آبدار . 

نوع آبدار که به آن مونوهیدرات نیز گفته می شود ، به ازای هر مولکول اسید سیتریک ، یک مولکول آب نیز در کنار آن وجود دارد . برای تبدیل فرم مونوهیدارت به انهیدروز یا خشک ، کافی است که آن را در دمای نزدیک به 80 درجه سانتیگراد خشک کرد . 

عموما مشکلی در اینکه از کدام فرم استفاده شود وجود ندارد ، تنها مشکل موجود می تواند مربوط تفاوت مربوط به جرمهای مولکولی باشد که باید در نظر گرفته شود.  

جهت ثبت سفارش و خرید اسید سیتریک با واحد فروش مبتکران شیمی تماس حاصل فرمایید . 

 

شیمی آنلاین...
ما را در سایت شیمی آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کریمیان mobtakeranshimi بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 14:28

سود پرک که شکل جامد و پرک شده سدیم هیدروکسید است یکی از پرطرفدارترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف است . سدیم هیدروکسید مایع در این روش توسط فرآیندها و تجهیزات خاصی خشک شده و به حالت پرک شده در می آیند . خود سود مایع نیز از روش کلروآلکالی تولید می شود .

کاربردها 

به عنوان مثال در تولید کاغذ و یا نساجی از این ماده به عنوان سفید کننده بهره می برند . قدرت بازی بالا این امکان را به سود پرک میدهد . 

خرید سود پرک 

خرید مواد شیمیایی خصوصا موادی مانند سود پرک که از اهمیت بسیار زیادی در صنعت برخوردارند ، همواره مستلزم رعایت نکات مهم و  حیاتی هستند . تولید کننده ، آنالیز ، شکل ، نحوه حمل و نقل ، قیمت ، نحوه تحویل و .... مواردی هستند که باید در نظر گرفت . 

شرکت مبتکران شیمی به عنوان تامین کننده و تولید کننده سود پرک ، به صورت گسترده در کشور و خارج از آن فعالیت دارد . محصول با کیفیت را بهترین قیمت را می توانید از این شرکت بخواهید . 

 

شیمی آنلاین...
ما را در سایت شیمی آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کریمیان mobtakeranshimi بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 6 شهريور 1398 ساعت: 19:27